Πλοίο «Μυκήναι» Πόσοι άραγε νοσταλγούν σήμερα το πλοίο που μας ταξίδευε στις Σπέτσες!

Για εμένα αλλα και πολλούς αλλους που εχουν ζήσει αυτή την περίοδο .Ενα βαπόρι απο τα λίγα στην κατηγορία του και οχι μόνο .Οι άνθρωποι που αποτελούσαν το πλήρωμα του , αξεπέραστοι ως τις μέρες μας Ποιον να πρωτοθυμηθείς ;;;Τον καπετάν Τζιμη Μαστροκολια ;;Που με τις γνώσεις του ,την εμπειρία του ,αλλα και την μοναδική ανθρώπινη επαφή του με τον κόσμο έγινε ενα με το βαπόρι;;;;;Τα ιδια χαρακτηριστικά ειχε και ολο το πλήρωμα του. Αξέχαστες θα μείνουν οι αναμνήσεις απο αυτο το μοναδικό καράβι που ταξίδεψα , στην παιδική και εφηβική μου ηλικία , πολλές φορές με τελικό προορισμό την αγαπημενη μου Σπέτσες.

Το πλοίο ναυπηγήθηκε το 1971 στο Πέραμα, από το ναυπηγείο Αναστασιάδη – Τσορτανίδη, οι οποίοι ήταν οι ιδιοκτήτες του πλοίου.  Στις 22 Ιουλίου 1971 με ανάδοχο την Αθηνά Αναστασιάδη (κόρη του ιδιοκτήτη) το “ΜΥΚΗΝΑΙ”, όπως ήταν το πρώτο του όνομα, εντάσσεται στην ελληνική ακτοπλοΐα αλλάζοντας τα μέχρι τότε δεδομένα αφού με ταχύτητα 17 κόμβων, είναι το γρηγορότερο του Σαρωνικού. Ξεκινά κάθε πρωί στις 8 για Αίγινα, Μέθανα, Πόρο, Ύδρα, Ερμιόνη, Σπέτσες και Πόρτο Χέλι ενώ ορισμένες μέρες καταπλέει και στο Λεωνίδιο! Στις αρχές του ’80, με την έλευση των“ιπτάμενων δελφινιών» αλλά και των σύγχρονων συμβατικών το πλοίο αποσύρεται οριστικά από την ακτοπλοϊκή γραμμή.

You May Also Like